نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اعلام زمان وداع با الكس ساندرو

اعلام زمان وداع با الكس ساندرو

 

روزنامه Corriere di Torino با اشاره به بالا رفتن احتمال جدایی شماره 12 یوونتوس، زمان وداع با مدافع برزیلی یووه را پایان این فصل عنوان كرد.

 

این روزنامه در این خبر آورده است:

 

اظهارنظر اخیر الكس ساندرو به راحتی قابل رمزگشایی است. او با رد نكردن تمایلش برای بازی در لیگ برتر انگلستان تلویحاً آمادگی‌اش برای تحق این اتفاق را تأیید كرده. از سویی دیگر با ابراز رضایت از بودن در یووه عملاً زمان انتقالش را بر خلاف گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها از ماه ژانویه به ماه جولای 2019 موكول كرده است. یوونتوس از دو ماه گذشته به دقت شرایط جانشینان بالقوه او را زیر نظر گرفته است. از مارسلوی برزیلی (رئال‌مدارید/30 ساله) و الكس گریمالدوی اسپانیایی (والنسیا/23 ساله) گرفته تا گزینه‌های افشا نشده همگی می‌توانند جانشین مدافع چپ‌پای یووه در فصل آبنده باشند.
در عین حال اخبار غیر رسمی دیگری نیز از توافق آنترو هنریكه مدیر ورزشی پی‌اس. جی با باشگاه یوونتوس در انتقال الكس ساندرو به پاریس حكایت می‌كند.
به نظر می‌رسد جدایی الکس ساندرو از یوونتوس اجتناب‌ناپذیر است و سران این تیم از حالا به فکر جذب جانشینی برای او هستند. با اینكه ساندرو تا تابستان سال 2020 با بیانكونری‌ها قرارداد دارد، یووه در تلاش است تا این بازیكن را با مبلغی در حدود 50 میلیون یورو به باشگاهی دیگر ترانسفر كند.

 

الكس ساندرو در تابستان سال 2015 با قراردادی 26 میلیون یورویی از پورتو در پرتغال عازم تورین شد و تاكنون در 130 بازی یوونتوس این تیم را همراهی كرده است. شایعه انتقال او به باشگاه‌هایی نظیر: مچستریونایتد، چلسی و پاریسن‌ژرمن در دو سال اخیر همواره از سوی رسانه‎‌های ورزشی انتشار یافته با این حال او هم‌اكنون مشغول سپری كردن چهارمین فصل حضورش با یووه است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: